Kupując produkt poprzez sklep internetowy, sprzedawca musi przyjąć wniosek zwrotu i reklamacji towaru od klienta. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia kupującemu towaru wolnego od wad, nieuszkodzonego i nieużywanego.
Kupujący ma 14 dni na zgłoszenie, że odstępuje od umowy, licząc od dnia odebrania przesyłki.
Klient nie musi podawać przyczyny swojej rezygnacji. Zwracany towar musi być kompletny (dotyczy to również opakowania) i nie może nosić śladów użytkowania. Jeśli zwracany produkt był używany, nosi ślady użytkowania lub ma uszkodzone opakowanie, nie zostanie przyjęty jako zwrot.
Jak dokonać zwrotu — krok po kroku.
W razie problemów prosimy o kontakt z nami. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 i chętnie odpowiemy na każde.
Napisz do nas: sklep@beautysupply.pl